INPUT USPEŠNO DEBITOVAO NA EUROSHOP 2023

INPUT USPEŠNO DEBITOVAO NA EUROSHOP 2023

Kompanija Input je ove godine nastupila kao izlagač i aktivni učesnik na EuroShop-u, najvećem svetskom sajmu na polju opremanja i trendova u maloprodaji. Događaju je prisustvovao kompletan tim kompanije koji je na sveobuhvatan način predstavio sve aspekte poslovanja. Ovim je INPUT zabeležio veliki uspeh i prekretnicu u svom poslovanju.  

   
 

Osnivači kompanije poručili su da je ona potpuno spremna da se integriše u grupu lidera koji se bave maloprodajnim rešenjima, i da je strateški cilj iskorak prema tržištima Evropske unije, bliskog istoka, Afrike, ali i drugim, u smislu proširenja mreže partnera i novih klijenata.

Tokom pet dana, tim  INPUT-a  je na svom štandu imao priliku da predstavi svoje projekte, resurse, proizvode i planove za naredni period. Predstavljenja je ekspertiza u projektovanju i dizajnu prodajnih i skladišnih prostora pod sloganom MI ZNAMO PROSTOR. Među proizvodima, naročito se ističe modularna Smart Pekara, kreirana namenski za ovaj događaj a na osnovu uvida i ekspertize kojom kompanija raspolaže, i kao dokaz mogućnosti tima za projektovanje, dizajn i razvoj proizvoda. Posetioci su imali prilike da se uvere u vrhunsko sofisticirano rešenje za izlaganje hleba i pekarskih proizvoda.

   

Obzirom na globalne izazove iz prethodne tri godine od kada je održan prethodni sajam Uspeh EuroShop-a i INPUT-a kao učesnika je tim veći. U tom specifičnom kontekstu, kao osnovne izdvojile su se teme digitalizacije, odgovornog upravljanja energetskim izvorima i održivost. Ključni koncepti poput Smart Shopping, konektovane maloprodaje, i Customer Centricity su se izdvojili i bili veoma prisutni na svim štandovima, što su jasni signali kada je reč o pravcima daljeg razvoja industrije.

Na EuroShopu 2023 učestvovalo je više od 1.800 izlagača, a sajam je posetilo više od 80.000 posetilaca sa svih pet kontinenata. Sveobuhvatni programi predavanja, panela i prezentacija na sedam scena, dodele nagrada i brojni specijali su dali dodatnu vrednost događaju. Ovakvim odzivom učesnika i posetilaca EuroShop se potvrdio kao apsolutni lider svojoj industriji, pokretačka snaga za maloprodaju koja funkcioniše kao točka za orjentaciju i razvoj novih trendova. Posetioci INPUT štanda došli su iz 50 različitih zemalja, te menadžment sa ponosom navodi da će kroz projekte i saradnje sa njima u svoje poslovanje uneti međunarodnu ekspertizu i trendove.

Sledeći EuroShop biće održan u periodu 22 – 26. februar 2026. Do tada, INPUT nastavlja da širi svoje i vidike svojih partnera i klijenata kada je reč o projektnim rešenjima u opremanju maloprodajnih i magacinskih prostora.

Tagovi:

Podeli vest