OBJAVLJENO NOVO IZDANJE STUDIJE SHOPPER 360

OBJAVLJENO NOVO IZDANJE STUDIJE SHOPPER 360

U martu 2024. godine objavljena je studija Shopper 3600 Srbija, multiklijent studija tržišta, potrošača i njihovih ponašanja na teritoriji Srbije. Autor studije je GfK   YouGov Srbija  etablirani lider na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope.  

Ova studija je od velikog značaja za sve aktere u FMCG industriji i predstavlja neizostavno štivo za svakoga ko pretenduje da zauzme ili održi svoju poziciju u ovoj dinamičnoj areni poslovanja. Shopper 3600 je dragocen izvor znanja za industriju maloprodaje, nudi relevantan analitički uvid u trenutno stanje na tržištu i nagoveštava nadolazeće trendove u FMCG prodavnicama svih formata. Ovo što je jako bitno za sve učesnike na tržištu, jeste to da kroz ovu studiju mogu dobiti relevantnu analizu potrošačkih navika kupaca i nudi im nove načine da razumeju šta potrošači misle, žele i kupuju, a kada je reč o konkretnoj kupovini, analizira šta, gde i zašto potrošači kupuju. 

U istraživanju je učestvovalo 2.000 privatnih domaćinstava, kao reprezentativni uzorak za oko 2,5 miliona domaćinstava Srbije. Svi članovi odabranih domaćinstava u studiji su učestvovali tako što su skenirali bar kodove kupljenih proizvoda, čime su prikupljeni precizni podaci za dalje analiziranje. Ovaj obimni projekat rezultirao je izradom studije koja klijentima GfK, akterima u FMCG industriji, donosi personalizovane analize i konsultantske usluge pomažući im da upoznaju svoje kupce i odgovore na njihove zahteve.  

Kompanija INPUT će i ove godine angažovati svoje resurse za maksimalno razumevanje i korišćenje znanja koja Shopper 3600 donosi, i na taj način biti relevantan partner svojim klijentima. O najnovijim trendovima, navikama, uvidima u faktore koji određuju potrošače danas čitaćete i na našem sajtu u okviru Istraživanja koja sprovodimo u želji da razumemo i predvidimo dešavanja u industriji, i da odgovorimo na njih.

Tagovi:

Podeli vest