POČETAK SARADNJE INPUT I HISENSE
Input sa zadovoljstvom objavljuje početak saradnje sa kompanijom Hisense, koja će biti strateški partner INPUT-a kada je reč o vrhunskim ekranima za usluge digitalnog obeležavanja maloprodajnih prostora.
Hisense je multinacionalni tehnološki gigant, koji se bavi proizvodnjom i prodajom elektronskih uređaja i kućnih aparata. Osnovana 1969. godine, ova kompanija je jedan od vodećih u industriji elektronike i bele tehnike, sa širokim spektrom proizvoda: od televizora i klima uređaja, preko bele tehnike i kuhinjskih aparata, do pametnih uređaja i telekomunikacione opreme. Pored proizvodnje, Hisense se bavi i istraživanjem i razvojem, kroz svoje istraživačke centre i fabrike širom sveta. Kompanija poznata po inovacijama i kvalitetu proizvoda, postala je prepoznatljiv brend na globalnom tržištu.
Okosnicu strateške saradnje Inputa i Hisense čine digital signage sistemi, koji su deo asortimana i rešenja koja INPUT donosi svojim klijentima, unapređujući time njihove maloprodajne prostore, a time i poslovanje.
Šta je digital signage? To je sistem ekrana i rešenja za menadžment sadržaja (CMS – Content managament software) koje se postavljaju u maloprodajne prostore za emitovanje poruka, reklama, ponuda kao i/ili obeležavanje kategorija. Ovo je inovativno, održivo i odgovorno rešenje kojim se izbegava štampanje promotivnih i informativnih materijala, potrošnja papira i resursa. Umesto toga, digital signage na ekranima Hisense donosi dinamičan i fleksibilan oglasni prostor za neograničen broj poruka kojima se upravlja na klik, putem integrisane platforme za menadžment sadržaja..
Saradnja Inputa i Hisense predstavlja izvrstan spoj između znanja Inputa i jasne vizije o pravcima u kojima se današnja FMCG maloprodaja kreće, i vrhunske tehnologije kojom Hisense tu viziju podržava.
Prvi zajednički poduhvat, trenutno u realizaciji, predstavlja instalacija oko 50 Hisense ekrana na 40 lokacija u Beogradu, Kragujevcu i Nišu.