KAKO DA VAŠE KORPE I KOLICA RADE ZA VAS

Detalji

5 saveta kako da vam potrošačke korpe i kolica budu deo vaše prodajne taktike

U svakodnevnoj organizaciji prodavnice, kolica i korpe su obavezna, podrazumevajuća stvar. Ali, kao i inače u životu, kada se stvari podrazumevaju često se previđa njihov značaj i potencijal.

Praktična, upotrebna funkcija potrošačkih korpi i kolica je samo početak priče o njima. Nastavak priče donosi važne uvide:

  • Veće korpe podstiču veće kupovine
  • Dostupnost i raspored utiču na tok kretanja kupca, vreme zadržavanja i korisničko iskustvo

Upravo zbog toga, funkcionalno dizajnirane i pametno pozicionirane korpe i kolica mogu biti važan deo vaše prodajne strategije. Osim što olakšavaju kupovinu, oni prenose i podržavaju vaš vizuelni identitet, pričaju priču vašeg brenda, doprinose efikasnosti prostora, estetici i prodajnim rezultatima.

Donosimo vam pet saveta kako da ovu jednostavnu opremu pretvorite u alat koji donosi bolje rezultate i postaje vaš partner u podizanju rezultata,  imidža i lojalnosti potrošača.

#TIP1 

Postavite korpe i kolica na pravo mesto u pravo vreme

Stavili ste korpe na ulaz u prodavnicu i mislite da ste završili posao? Greška! Uspešne trgovine ih postavljaju i kod

  • rashladnih vitrina
  • akcijskih zona
  • loyalty punktova

Ovakvim strateškim postavljanjem korpi i kolica podstičete impulsne kupovine, i podsećate kupce da su došli da bi kupovali.

#TIP2 

Korpa nije samo posuda, ona je i putokaz – tako je i koristite

Pomoću strateški postavljenih korpi, potrošače vodite baš tamo gde želite – ka asortimanu koji ste istakli, ka novitetima, promocijama ili sekcijama koje slabije posećuju.

#TIP3 

Brendirana korpa = utisak koji ne prolazi

Korpe i kolica u bojama brenda, sa logotipom i u skladu sa estetikom prodavnice jasno šalju poruku o vašoj trgovini i identitetu vašeg brenda.

Input zna da vizuelna doslednost šalje snažnu poruku i gradi poverenje, i zato donosi mnoštvo modela, boja i oblika korpi i kolica.

#TIP4 

Birajte ergonomiju, obezbedite laku dostupnost

Istraživanja ponašanja potrošača i svakodnevno iskustvo kupovine zaključuju isto: kupci ne vole kada su korpe:

  • Preteške i nepraktične
  • Malobrojne i teško dostupne
  • Teške za razdvajanje

Zato u INPUT-u birate korpe i kolica koji se lako nose ili vuku, ne zapinju, imaju savršene ergonomije i uvek su dostupni na mestima gde ih kupci očekuju.

#TIP5 

Prava korpa za pravu prodavnicu

Za planinarenje koristimo namenske cipele, a za ples ili izlazak elegantne. Isto je i sa kolicima i korpama: apoteci i pet centru potrebni su različiti tipovi. Evo kratkog vodiča:

  • Za vaše apoteke birajte male, lake ergonomske korpe
  • Za pet centre biće vam potrebne duboka, stabilna kolica i korpe
  • U supermarketima pravo rešenje su srednje veličine korpi i kolica sa točkićima i kombinacija oba tipa
  • Gift shopovi – moderne, stilski uklopljene korpe
  • U većim objektima, kombinacija više tipova korpi i kolica je pun pogodak!

Kako da odaberete idealne korpe ili kolica za vašu trgovinu?

Umesto nasumičnog odabira, postavite sebi sledeća pitanja:

  1. Koliki je prostor prodavnice?
  2. Šta ljudi kupuju – i koliko?
  3. Kakva je dinamika kupovine?

Kontaktirajte nas sa ovim odgovorima: čeka vas stručna podrška, saveti za izbor i veliki asortiman različitih tipova potrošačkih korpi i kolica.


Podeli