Rešenja
KAKO DA VAŠE KORPE I KOLICA RADE ZA VAS
Detalji
5 saveta kako da vam potrošačke korpe i kolica budu deo vaše prodajne taktike
U svakodnevnoj organizaciji prodavnice, kolica i korpe su obavezna, podrazumevajuća stvar. Ali, kao i inače u životu, kada se stvari podrazumevaju često se previđa njihov značaj i potencijal.
Praktična, upotrebna funkcija potrošačkih korpi i kolica je samo početak priče o njima. Nastavak priče donosi važne uvide:
- Veće korpe podstiču veće kupovine
- Dostupnost i raspored utiču na tok kretanja kupca, vreme zadržavanja i korisničko iskustvo
Upravo zbog toga, funkcionalno dizajnirane i pametno pozicionirane korpe i kolica mogu biti važan deo vaše prodajne strategije. Osim što olakšavaju kupovinu, oni prenose i podržavaju vaš vizuelni identitet, pričaju priču vašeg brenda, doprinose efikasnosti prostora, estetici i prodajnim rezultatima.
Donosimo vam pet saveta kako da ovu jednostavnu opremu pretvorite u alat koji donosi bolje rezultate i postaje vaš partner u podizanju rezultata, imidža i lojalnosti potrošača.
#TIP1
Postavite korpe i kolica na pravo mesto u pravo vreme
Stavili ste korpe na ulaz u prodavnicu i mislite da ste završili posao? Greška! Uspešne trgovine ih postavljaju i kod
- rashladnih vitrina
- akcijskih zona
- loyalty punktova
Ovakvim strateškim postavljanjem korpi i kolica podstičete impulsne kupovine, i podsećate kupce da su došli da bi kupovali.
#TIP2
Korpa nije samo posuda, ona je i putokaz – tako je i koristite
Pomoću strateški postavljenih korpi, potrošače vodite baš tamo gde želite – ka asortimanu koji ste istakli, ka novitetima, promocijama ili sekcijama koje slabije posećuju.
#TIP3
Brendirana korpa = utisak koji ne prolazi
Korpe i kolica u bojama brenda, sa logotipom i u skladu sa estetikom prodavnice jasno šalju poruku o vašoj trgovini i identitetu vašeg brenda.
Input zna da vizuelna doslednost šalje snažnu poruku i gradi poverenje, i zato donosi mnoštvo modela, boja i oblika korpi i kolica.
#TIP4
Birajte ergonomiju, obezbedite laku dostupnost
Istraživanja ponašanja potrošača i svakodnevno iskustvo kupovine zaključuju isto: kupci ne vole kada su korpe:
- Preteške i nepraktične
- Malobrojne i teško dostupne
- Teške za razdvajanje
Zato u INPUT-u birate korpe i kolica koji se lako nose ili vuku, ne zapinju, imaju savršene ergonomije i uvek su dostupni na mestima gde ih kupci očekuju.
#TIP5
Prava korpa za pravu prodavnicu
Za planinarenje koristimo namenske cipele, a za ples ili izlazak elegantne. Isto je i sa kolicima i korpama: apoteci i pet centru potrebni su različiti tipovi. Evo kratkog vodiča:
- Za vaše apoteke birajte male, lake ergonomske korpe
- Za pet centre biće vam potrebne duboka, stabilna kolica i korpe
- U supermarketima pravo rešenje su srednje veličine korpi i kolica sa točkićima i kombinacija oba tipa
- Gift shopovi – moderne, stilski uklopljene korpe
- U većim objektima, kombinacija više tipova korpi i kolica je pun pogodak!
Kako da odaberete idealne korpe ili kolica za vašu trgovinu?
Umesto nasumičnog odabira, postavite sebi sledeća pitanja:
- Koliki je prostor prodavnice?
- Šta ljudi kupuju – i koliko?
- Kakva je dinamika kupovine?
Kontaktirajte nas sa ovim odgovorima: čeka vas stručna podrška, saveti za izbor i veliki asortiman različitih tipova potrošačkih korpi i kolica.