• Autoput za Novi Sad 150 b 11000 Beograd, Srbija
  • info@input.rs
  • +381 11 31 41 387
  • SR
  • EN
Logo
  • Početna
  • 360 Usluga
  • Projektovanje i dizajn
  • Proizvodi
  • Rešenja
  • istraživanja
  • Naša Priča
    • Istorijat
    • Misija i vizija
    • Naš tim
    • Novosti
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Kako do nas

Istraživanja

Pretražite sva naša Istraživanja

  • Početna
  • /
  • Istraživanja
POTROŠAČI ŽELE JASNE I JEDNOSTAVNE INFORMACIJE
RETAIL

POTROŠAČI ŽELE JASNE I JEDNOSTAVNE INFORMACIJE

Euromonitor International, vodeća svetska kompanija za istraživanje tržišta, objavila je novo globalno istraživanje i analizu potrošačkih trendova, navika i preferencija. Među globalnim potrošačkim trendovima za 2025, Euromonitor prepoznaje trend filtriranog fokusa.  

VOLIM OVU PRODAVNICU, I VRAĆAM SE U NJU
RETAIL

VOLIM OVU PRODAVNICU, I VRAĆAM SE U NJU

Kontaktirajte nas, i zajedno ćemo pronaći način da postanete omiljena prodavnica vaših kupaca!

PRIVATE LABEL PROIZVODI U SRBIJI: ŠTA IMA NOVO U 2023/24?
RETAIL

PRIVATE LABEL PROIZVODI U SRBIJI: ŠTA IMA NOVO U 2023/24?

Koje kategorije PL proizvoda rastu, a koje su u opadanju? U kojim formatima prodavnica dominiraju PL proizvodi, i da li je to stabilan trend? 

MALOPRODAJNI PEJZAŽ U SRBIJI 
RETAIL

MALOPRODAJNI PEJZAŽ U SRBIJI 

Da biste kao maloprodavac doneli najbolju moguću odluku o formatu svoje prodavnice, neophodno je da budete svesni konteksta i šire slike tržišta. U tome, ali i u konkretnim odlukama za planiranje, projektovanje, uređenje, opremanje vaše trgovine u nama imate pouzdanog i kompetentnog partnera.

LOYALTY TREND U SRBIJI: SVAKA ČETVRTA KUPOVINA UZ LOYALTY KARTICU ILI APLIKACIJU
RETAIL

LOYALTY TREND U SRBIJI: SVAKA ČETVRTA KUPOVINA UZ LOYALTY KARTICU ILI APLIKACIJU

Loyalty programi su mnogo više od mehanizma za zadržavanje kupaca: oni definišu ponašanje potrošača, kreiraju vezu sa brendom i utiču na optimizaciju poslovnih procesa u svakoj maloprodaji.

POTROŠAČKA KORPA ILI KRISTALNA KUGLA?
RETAIL

POTROŠAČKA KORPA ILI KRISTALNA KUGLA?

Pomoći ćemo vam da koristite analize i podatke pri donošenju odluka, radije nego da gledate u kristalnu kuglu.  

KUPAC U 2023: ŠTA KAŽU BROJEVI I ŠTA IZ NJIH UČIMO?
RETAIL

KUPAC U 2023: ŠTA KAŽU BROJEVI I ŠTA IZ NJIH UČIMO?

Donosimo vam rezime ove studije i pozivamo vas da  o njemu razmislite kada donosite odluke u svom maloprodajnom prostoru.  

OPREMANJE PRODAVNICA: SADAŠNOST I BUDUĆNOST
RETAIL

OPREMANJE PRODAVNICA: SADAŠNOST I BUDUĆNOST

U svetu brzih promena i brojnih mogućnosti, jedno je sigurno: kupac je u centru pažnje!

Šta kaže ChatGPT na ovu temu?

LOYALTY PROGRAMI U MALOPRODAJI: OD UŠTEDE DO VERNOSTI POTROŠAČA
RETAIL

LOYALTY PROGRAMI U MALOPRODAJI: OD UŠTEDE DO VERNOSTI POTROŠAČA

Da li pri vašim kupovinama koristite loyalty kartice ili aplikacije? 

KREIRANJE KONTROLNE ZONE
RETAIL

KREIRANJE KONTROLNE ZONE

Različiti pristupi u upravljanju gubicima nakon uvođenja samo-naplate (SCO - self checkout)

MALOPRODAJA: KAKO RASPOREDITI KATEGORIJE PROIZVODA
RETAIL

MALOPRODAJA: KAKO RASPOREDITI KATEGORIJE PROIZVODA

I kakve veze sa savršenim rasporedom ima bubble plan….?
I gde ste tu vi, a gde je INPUT? 

KAKO BIRAMO SVOJE OMILJENE PRODAVNICE? ŠTA KAŽU KUPCI?
RETAIL

KAKO BIRAMO SVOJE OMILJENE PRODAVNICE? ŠTA KAŽU KUPCI?

Svi imamo svoje omiljene supermarkete i prodavnice u kojima nabavljamo namirnice i ostale proizvode za svakodnevni život. Koji je to X faktor koji čini da se, čak i na nesvesnom nivou, radije odlučujemo za neke trgovine dok su nam druge manje drage?

AKCIJE I PROMOCIJE U MALOPRODAJI: TRENDOVI, IZAZOVI I REŠENJA
RETAIL

AKCIJE I PROMOCIJE U MALOPRODAJI: TRENDOVI, IZAZOVI I REŠENJA

What is the situation with promotional sales and promotions in Serbia today, and how can INPUT help you organise, showcase, and successfully implement your promotions?  

PAD BROJA ODLAZAKA U KUPOVINU: ŠTA DALJE?
RETAIL

PAD BROJA ODLAZAKA U KUPOVINU: ŠTA DALJE?

  • Tokom 2022. godine prosečan srpski kupac u prodavnicu je otišao 254 puta. 
  • U odnosu na prethodnu godinu, to je 3% manje odlazaka u kupovinu.. 
  • Prosečan mesečni broj odlazaka u prodavnicu u Srbiji je oko 21 

PONEDELJAK I STVARI KOJE NISTE ZNALI O NJEMU
RETAIL

PONEDELJAK I STVARI KOJE NISTE ZNALI O NJEMU

Prema GfK Shopper 360, studiji tržišta i potrošača u Srbiji, ponedeljak je dan u nedelji u kome su frekvencija posećenosti maloprodajnih objekata, pazar i vrednost korpe takvi da ga čine najmanje "opterećenim" danom u nedelji.   

PRIVATE LABEL U SRBIJI: IZAZOVI, PRILIKE I REŠENJA
RETAIL

PRIVATE LABEL U SRBIJI: IZAZOVI, PRILIKE I REŠENJA

Kakav je odnos potrošača u Srbiji prema private label proizvodima? Šta su zapravo private label proizvodi?

 

ZONA NAPLATE BEZ KASIRA:  TREND KOJI OSTAJE ILI PROLAZNA STVAR?
RETAIL

ZONA NAPLATE BEZ KASIRA: TREND KOJI OSTAJE ILI PROLAZNA STVAR?

Kasa bez kasira je jedan od aktuelnih trendova na maloprodajnom tržištu o kojima se najviše raspravlja. Da li je u pitanju trend ili nešto što će se zadržati?

TEHNOLOŠKI TRENDOVI U MALOPRODAJI
RETAIL

TEHNOLOŠKI TRENDOVI U MALOPRODAJI

Integrisane prodavnice, analitike zasnovane na veštačkoj inteligenciji (eng. AI - Artificial Inelligence) i stavljanje potrošača u fokus (customer centricity) biće dominantne teme u narednim godinama.

KAKO IZGLEDA ROBNA KUĆA U 2022? I ŠTA JE UOPŠTE ROBNA KUĆA?
RETAIL

KAKO IZGLEDA ROBNA KUĆA U 2022? I ŠTA JE UOPŠTE ROBNA KUĆA?

Nekada su svi mogli da vam kažu kako izgleda robna kuća, ali promena navika kupaca, dostupnost novih kanala prodaje i pandemija učinili su da se zapitamo - šta su zapravo robne kuće i kakva je njihova budućnost? 

10 SAVETA ZA SPREČAVANJE GUBITAKA U MALOPRODAJI
RETAIL

10 SAVETA ZA SPREČAVANJE GUBITAKA U MALOPRODAJI

Sa usložnjavanjem sistema maloprodaje i sve oštrijom konkurencijom u industriji, kontrola i upravljanje gubicima postaju daleko izazovniji i zahtevniji.

TOP TRENDOVI U MALOPRODAJI ZA UREĐENJE DOMA
URADI SAM

TOP TRENDOVI U MALOPRODAJI ZA UREĐENJE DOMA

Sektor uradi sam i maloprodaja proizvoda za uređenje doma doživeli su procvat tokom pandemije Korona virusa, kada su ograničenja kretanja dovela do toga da potrošači provode više vremena u svojim domovima.

BICEPS ILI TRICEPS?
FMCG

BICEPS ILI TRICEPS?

Kako potrošačka kolica kroz aktiviranje mišića ruku utiču na potrošnju i rast kupovine

 

Kontaktirajte nas
Kontakt
  • Autoput za Novi Sad 150 b 11000 Beograd, Srbija

  • +381 11 31 41 387

  • info@input.rs

Mapa Sajta
  • Početna
  • Naša priča
  • Proizvodi
  • 360 Usluga
  • Rešenja
  • Istraživanja
  • Kontakt
Newsletter

Prijavite se na naš newsletter kako bi dobijali sve nove informacije koje vas zanimaju

Success! Uspešno ste se prijavili
Logo

© U izradi pomogao CodeArt logo

  • Česta pitanja
  • Uslovi korišćenja
  • Politika privatnosti

© U izradi pomogao CodeArt logo

Online portal Input koristi kolačiće. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznajte više.

Pozovite nas Kontaktirajte nas Pokreni Navigaciju