Istraživanja
PONEDELJAK I STVARI KOJE NISTE ZNALI O NJEMU
Prema GfK Shopper 360, studiji tržišta i potrošača u Srbiji, ponedeljak je dan u nedelji u kome su frekvencija posećenosti maloprodajnih objekata, pazar i vrednost korpe takvi da ga čine najmanje "opterećenim" danom u nedelji.
Iskustveno i intuitivno, kao kompanija ili maloprodaja koja neguje svoje poslovanje i potrošače, to ste verovatno znali: nakon vikend kupovina, ponedeljak dolazi kao prirodno sporiji dan za maloprodaju. U naslovnoj slici su i konkretne informacije.
Ali, da li ste kao maloprodajni lanac imali prilike da razmislite o ovoj činjenici, i koristi koju možete imati od nje?
Kao i uvek u životu, sve je u percepciji posmatrača.
Umesto da ponedeljak vidite kao dan kada “opada pazar”, kada su “radnje manje opterećene posetom” razmislite o njemu kao o savršenom danu da u svom maloprodajnom objektu obavite radove koji vas čekaju, da renovirate, osvežite i unapredite vašu prodavnicu. To je prilika da sprovedete aktivnosti na unapređenju, održavanju, izmeni ili prilagođavanju, obeležavanju koje biste drugim danima sproveli uz mnogo više komplikacija, i verovatno uz ugrožavanja korisničkog iskustva na kome predano radite.
Za inspiraciju, redosled poslova i mogućnosti ne brinite – Input je tu da svojom ekspertizom donese unapređenju vašeg poslovanja i udobnosti vaših potrošača.
Pomoći ćemo vam da dođete do kreativnih, funkcionalnih rešenja za unapređenje vašeg maloprodajnog objekta. I da na ponedeljak počnete da gledate kao nešto više od prvog radnog dana u nedelji.
Inspiraciju potražite na: https://input.rs/resenja
Podeli