Istraživanja
VOLIM OVU PRODAVNICU, I VRAĆAM SE U NJU
Kada kupac bira svoj omiljeni supermarket ili prodavnicu, u igri su brojni psihološki, praktični i emocionalni mehanizmi. Proces odabira omiljene prodavnice i odluka da se u nju potrošač vrati je kompleksan, faktori se prepliću i rade u pozadini svesti potrošača dok oni obavljaju svoje kupovine.
Agencija GfK/YouGov je i ove godine donosi svoje nalaze istraživanja tržišta, i omogućava maloprodavcima i ostalima u industriji da razumeju faktore koji utiču na izbor prodavnice, i primene to znanje u svoju korist. U pitanju je grupa od preko 50 faktora, koji gravitiraju oko 8 nosećih kategorija u kojima su ispitanici davali svoje odgovore:
- Atmosfera
- Asortiman
- Usluga
- Orijentacija
- Pozicioniranje cena
- Dostupnost proizvoda
- Privatne robne marke
- Društvena odgovornost

Sinergija ovih faktora i znanje o njima je dragocen resurs za svakoga ko razmišlja, planira ili oprema svoj maloprodajni objekat.
INPUT prati istraživanja i razmišlja o nalazima, kako bi svojim klijentima doneo primenjena znanja. Pored premise dobre lokacije prodavnice, koja je na prvom mestu kada je reč o odabiru prodavnice u koju se kupci vraćaju, evo i faktora koje su potrošači procenili kao najvažnije, a u kojima INPUT može biti faktor koji će napraviti razliku kada je reč o vašoj prodavnici.
Kako INPUT može da pomogne da postanete prvi izbor svojih kupaca?
Sveže vože i povrće
INPUT ponuda proizvoda obuhvata specijalizovane police i ostrva za izlaganje svežeg voća i povrća, koje obezbeđuju atraktivnu, higijensku prezentaciju asortimana pijace.
Laka orijentacija
Planiranje prostora je ključna, inicijalna faza u opremanju prodavnice. INPUT ekspertiza doneće vašim kupcima laku orjentaciju u prodavnici, kretanje i pronalaženje željenih proizvoda.
Jasno označene cene
Elektronske cene iz INPUT asortimana omogućiće vam ne samo olakšanu kupovinu i podizanje korisničkog iskustva vaših kupaca, već i da držite korak sa digitalnom transformacijom i tako pratite svetske trendove i budete relevantni svojim ciljnim grupama potrošača. Vreme ručnog menjanja cena, grešaka, neoznačenih proizvoda i obeležavanja cena koje ne prati željenu estetiku je iza vas. Grafičko obeležavanje vašeg prostora je deo ponude koju ćete naći u INPUT-u.
Akcije, promocije i posebne ponude
Kada donesete odluke o akcijama i promocijama koje nudite svojim kupcima, oslonite se na INPUT digitalna rešenja za označavanje i obeležavanje, koja će unaprediti vašu grafičku komunikaciju i olakšati proces obeležavanja.
Lako pronalaženje proizvoda na policama
Za faktor lakog pronalaženja proizvoda može se reći da predstavlja suštinu i osnov INPUT poslovanja: svako naše rešenje,i svaki proizvod obuhvaćen rešenjem, ima misiju da organizuje vaš prostor i predstavi vaš asortiman na efektan način. Znajući da je korisničko iskustvo je suštinski vezano za mogućnost lakog pronalaženja proizvoda, donosimo, između ostalog, i tanje police koje omogućavaju preglednost asortimana, i dovode proizvode iz vaše ponude u centar pažnje kupaca.
Privlačno izlaganje proizvoda
Od specijalizovanih polica, do digital signage rešenja za unapređenje grafičke komunikacije, INPUT rešenja će vas inspirisati da svoj asortiman uredite na inovativan, vama svojstven način koji će privući vaše kupce.

Jasno označavanje posebnih ponuda
Posebne ponude predstavljaju važan mehanizam za osvajanje i zadržavanje kupaca, a njihovo označavanje otvorilo je maloprodavcima utakmicu u kreativnim, efektnim načinima da se ponuda istakne. INPUT parazit police, akcijska ostrva i digital signage rešenja učiniće da kupci primete, zapamte i zavole ponude koje im donosite.
Kontaktirajte nas, i zajedno ćemo pronaći način da postanete omiljena prodavnica vaših kupaca!
Podeli