OBJAVLJENO NOVO IZDANJE STUDIJE SHOPPER 360

OBJAVLJENO NOVO IZDANJE STUDIJE SHOPPER 360

U martu 2024 godine objavljena je studija Shopper 3600 Srbija, multiklijent studija tržišta, potrošača i njihovih ponašanja na teritoriji Srbije. Autor studije je GfK Srbija (koja je ove godine doživela vlasničku transformaciju i postala GfK YouGov) etablirani lider na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope.  

U SUSRET SVETSKIM TRENDOVIMA U MALOPRODAJI

U SUSRET SVETSKIM TRENDOVIMA U MALOPRODAJI

INPUT na EuroCIS 2024  

Delegacija INPUT-a  je je krajem februara 2024. godine prisustvovala  jednom od najvećih svetskih sajmova maloprodaje, EuroCIS U Dizeldofru.  

EuroCIS je održan po 15. put, ugostio je više od 13.500 posetilaca iz 95 zemalja i skoro 500 izlagača. 

INPUT OSVOJIO PRVU NAGRADU NA KONKURSU ZA NAJLEPŠU BAŠTU

INPUT OSVOJIO PRVU NAGRADU NA KONKURSU ZA NAJLEPŠU BAŠTU

KOMPANIJA INPUT OSVOJILA JE PRVO MESTO NA KONKURSU KOJI JE RASPISALA GRADSKA OPŠTINA ZEMUN, ZA NAJLEPŠU ZELENU POVRŠINU ISPRED POSLOVNIH OBJEKATA.

Sa ponosom delimo fotografije naše INPUT bašte, koja ulepšava naše radne dane i ambijent u kome nas posećuju naši klijenti. 

INPUT AUTORSKI TEKST U MAJSKOM IN STORE MAGAZINU 

INPUT AUTORSKI TEKST U MAJSKOM IN STORE MAGAZINU 

IN STORE MAGAZIN, DUGOGODIŠNJI PARTNER INPUT-A, IZVOR INFORMACIJA I RELEVANTNI MEDIJ ZA MALOPRODAJU, U SVOM MAJSKOM IZDANJU SE BAVI TEMOM OPREME ZA RADNJE.

Razumevanje kupca, njegovih navika, empatija, ultimativna personalizacija i kreativno razmišljanje su osnovni principi o kojima smo govorili u našem tekstu Opremanje prodavnica: kupac je u centru pažnje.