INPUT NA FMCG INSTORE SUMMIT-u 2024
Input tim i ove godine učestvuje na najvećem događaju koji okuplja ključne igrače u FMCG industriji – INSTORE FMCG SUMMIT u Beogradu.
Input tim i ove godine učestvuje na najvećem događaju koji okuplja ključne igrače u FMCG industriji – INSTORE FMCG SUMMIT u Beogradu.
Input sa zadovoljstvom objavljuje početak saradnje sa kompanijom Hisense, koja će biti strateški partner INPUT-a kada je reč o vrhunskim ekranima za usluge digitalnog obeležavanja maloprodajnih prostora.
U martu 2024. godine objavljena je studija Shopper 3600 Srbija, multiklijent studija tržišta, potrošača i njihovih ponašanja na teritoriji Srbije. Autor studije je GfK YouGov Srbija etablirani lider na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope.
INPUT na EuroCIS 2024
Delegacija INPUT-a je je krajem februara 2024. godine prisustvovala jednom od najvećih svetskih sajmova maloprodaje, EuroCIS U Dizeldofru.
EuroCIS je održan po 15. put, ugostio je više od 13.500 posetilaca iz 95 zemalja i skoro 500 izlagača.
U kompaniji INPUT krajem novembra 2023 finaliziran je ciklus edukacija Omega Management & Leadership program
U Beogradu na vodi otvoren je novi lokal LULU pekare u realizaciji INPUT-a, koji je projektovao i opremio reprezentativnu pekaru za ovaj zanatsko pekarski lanac omiljen među Beograđanima.