POČETAK SARADNJE INPUT I HISENSE

POČETAK SARADNJE INPUT I HISENSE

Input sa zadovoljstvom objavljuje početak saradnje sa kompanijom Hisense, koja će biti strateški partner INPUT-a kada je reč o vrhunskim ekranima za usluge digitalnog obeležavanja maloprodajnih prostora.  

OBJAVLJENO NOVO IZDANJE STUDIJE SHOPPER 360

OBJAVLJENO NOVO IZDANJE STUDIJE SHOPPER 360

U martu 2024. godine objavljena je studija Shopper 3600 Srbija, multiklijent studija tržišta, potrošača i njihovih ponašanja na teritoriji Srbije. Autor studije je GfK YouGov Srbija  etablirani lider na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope. 

U SUSRET SVETSKIM TRENDOVIMA U MALOPRODAJI

U SUSRET SVETSKIM TRENDOVIMA U MALOPRODAJI

INPUT na EuroCIS 2024  

Delegacija INPUT-a  je je krajem februara 2024. godine prisustvovala  jednom od najvećih svetskih sajmova maloprodaje, EuroCIS U Dizeldofru.  

EuroCIS je održan po 15. put, ugostio je više od 13.500 posetilaca iz 95 zemalja i skoro 500 izlagača.