KAKO BIRAMO SVOJE OMILJENE PRODAVNICE? ŠTA KAŽU KUPCI?

Svi imamo svoje omiljene supermarkete i prodavnice u kojima nabavljamo namirnice i ostale proizvode za svakodnevni život. Koji je to X faktor koji čini da se, čak i na nesvesnom nivou, radije odlučujemo za neke trgovine dok su nam druge manje drage? 

Intuitivno je lako zaključiti da su u pitanju bazične stvari, poput preglednosti, organizacije prostora, asortimana i slično. Ipak, ne treba zaboraviti da je u pitanju kompleksan proces i niz sofisticiranih faktora. Današnji potrošači, izloženi lako dostupnim informacijama, brzim promenama i trendovima, postali su visoko svesni, agilni kada je reč o pronalaženju adekvatne ponude i željenog nivoa usluge. Kupovine se obavljaju planski, sa jasnom predstavom o dobitima i prednostima koje se ostvaruju.  

Agencija GfK se bavi istraživanjem tržišta Srbije, i egzaktnim utvrđivanjem faktora koji utiču na odabir i vraćanje potrošača u određene maloprodajne objekte. Nalazi su objavljeni u studiji Shopper 360°, i za retail industriju i učesnike u njoj predstavljaju dragocen izvor znanja i mogućnost za unapređivanje poslovanja, kao i podizanja reputacije maloprodajnih lanaca.  

Predstavljamo vam svih 52 kriterijuma koji čine da se kupci vraćaju u određene maloprodajne objekte. Sa zadovoljstvom naglašavamo da INPUT može uticati i unaprediti aspekte poslovanja u maloprodajama u 6 od prvih 10 najvažnijih kriterijuma. 

Lako je zaključiti da je u pitanju multifaktoralni, kompleksan mehanizam, koji se dodatno usložnjava kada se ima u vidu ponuda na tržištu i oštra konkurencija među ritejlerima koji na ovom polju vode ozbiljnu trku i čine konkurenciju sve oštrijom. 

 Među navedenim faktorima, evo onih u kojima se možete osloniti na ekspertizu Inputa 

  • Laka orijentacija 
  • Sveže voće i povrće
  • Jasno obeležavanje cena
  • Lako pronalaženje proizvoda na policama
  • Privlačno izlaganje proizvoda
  • Jasno obeležavanje promotivnih cena
  • Skraćivanje vremena čekanja na kasi
  • Privlačan dizajn prodaje
  • Prijatna atmosfera
  • Sveži pekarski proizvodi
  • Privlačan loyalty program 
  • Prostrani dizajn prodavnice
  • Smanjenje negativnog uticaja na životnu sredinu
  • Inovacije u uslugama

Za svaki od navedenih faktora u Inputu ćete dobiti kako adekvatan proizvod, rešenje ili projekat, tako i znanja i iskustvo koja ćemo sa vama podeliti kako biste postigli maksimalne rezultate u vašoj trgovini. Naročito kada je reč o projektovanju  rešenja za prodajne prostore ili važne zone njima kao što su voće i povrće https://input.rs/proizvod/sekcije-za-izlaganje-voca-i-povrca . 

Kupcima je bitna laka orijentacija, kao i lako uočavanje promotivnih i regularnih cena.  Uz naše DIGITAL SIGNAGE rešenje vaše poruke će u roku od par sekundi nakon produkcije biti na prodajnom mestu. Potreban je samo upload na cloud i kupci već vide vašu happy hour akciju ili specijalnu promociju koju ste u petak podesili za nedelju. Ušteda u papiru i postavljanje reklama, kao i vreme koje je potrebno za štampu rešenja su eliminisani ovim sistemom. Pogledajte na https://input.rs/proizvod/digital-signage  

Mi u INPUT-u verujemo u ispunjavanje specifičnih potreba naših klijenata, i zato što razmatramo sve važne faktore, uvek počevši od vaših, i potreba vaših kupaca. Uzimamo u obzir varijable od navika u kupovinama do situacije na lokalu, kako bismo definisali kombinaciju opreme i savršen prostor za vaše prodavnice.  

Kontaktirajte nas sa vašim pitanjima, nedoumicama i potrebama – bićemo partner u unapređenju vašeg poslovanja, maksimiziranju vaše prodaje i operativne izvrsnosti, uz poboljšanje zadovoljstva vaših kupaca.  

Tagovi:


Podeli