MEDIUS DOO, NOVA PAZOVA

Detalji

  • LOKALNI LIDERI: by Input
  • NAZIV PROJEKTA: Medius DOO
  • LOKACIJA: Nova Pazova, Srbija

INPUT LOKALNI LIDERI

 

Obeležavanje tri decenije poslovanja otvaranjem novog objekta

Medius je trgovinski lanac koji svoje lokalno prisustvo gaji na teritoriji Srema, u Vojvodini. Posao započet u Novoj Pazovi pre tri decenije, pod vođstvom vlasnika Cvike Krunića, razgranao se u mrežu od 32 prodajna objekta koji se prostiru između Stare i Nove Pazove, Inđije, Beške, Uginovaca i okolnih manjih mesta, sa više od 500 zaposlenih. Pored trgovine, tu je i Medius mesara, pogon koji će ovu godinu završiti sa proizvedenih 1600 tona svežeg mesa i delikatesa. 

Kao kolege iz industrije i partner na svim postojećim objektima, mi znamo da je posebna zasluga lanca MEDUIS u tome što na lokalni nivo donosi standarde, kvalitet usluge, estetiku i principe poslovanja koji važe za trgovinske formate daleko veće od njih. Činjenica da je Medius kupcima u Golubincima, Batajnici, Banovcima doneo izvrsno korisničko iskustvo visoko podiže lestvicu za sve koji posluju u regionu, i ide u korist zadovoljnih potrošača čija percepcija kupovine ni malo ne zaostaje za onima koji kupuju u velikim, poznatim trgovinama.  

Čovek koji stoji iza uspeha Mediusa je Duško Tadić. Mlad i agilan, Duško je ušao u porodični biznis i posvetio mu svoju energiju, rad i talenat. Ono što se odmah oseti u kontaktu sa njim je poštovanje koje ukazuje svojim saradnicima, od spoljnih partnera do zaposlenih u marketima. Lako je predpostaviti da je upravo on, i njegov stav, zaslužni za duh saradnje i dobre volje koji se u Mediusu promoviše na svakom koraku.  

 

Input tailor-made rešenje  

Za novi Medius objekat u Staroj Pazovi realizovali smo kompletan sistem polica: od standardnih do custom made police za hleb, za alkoholna pića, za akcijska ostrva kao i za ostrva za sveže voće i povrće. Tu su i police za magacinski prostor, za komore u hladnjači kao i sistemi kasa i sistemi ulaza.  

Sva ova rešenja kreirana su uz poštovanje vizuelnog identiteta Mediusa. Pred kupcima se otvaraju kapije na kojima su u staklu urezani brending elementi i logotip Mediusa, dok se polični sistemi na nivou celog lanca trgovina izdvajaju karakterističnim elementom, mrežastim bočnim pregradama na policama za alkohol po kojima se ovaj lanac prepoznaje.  

Među specifičnim zahtevima klijenta kojima smo prišli personalizovano je i dekorativna hauba iznad roštilja.  

#FunFact 

Projekat opremanja novog Medius objekta rezultirao je instaliranjem više od 140 metara polica. Svakom metru posvećena je pažnja, kako bi on bio prilagođen zahtevima klijenata i najvišim standardima u svakoj fazi posla.  


 

Izazovi & rešenja 

Kada klijent ima definisan vizuelni identitet i brending elemente po kojima ga potrošači prepoznaju, zadatak je poštovati te okvire, ali uz prilagođavanje konkretnoj lokaciji i njenim specifičnostima. Izazov postizanja ravnoteže između ova dva zahteva postigli smo tako što smo proučili faktore prepoznatljivosti Mediusa, a onda im se prilagodili izradom detalja i dekorativnih elemenata.  

#TipsAndTricks 

Maloprodajni lanci koji razvijaju i koriste svoj vizuelni identitet i elemente brendinga lakše ostvaruju prepoznatljivost kod svojih kupaca. Kupci brže postižu emotivnu vezanost za brendove i trgovine koje lakše prepoznaju.  


 

Utisci sa terena 

Kada trgovinski lanac obeležava 30 godina postojanja otvaranjem novog marketa, jasno je da je poslovanje na zdravim osnovama. Atmosfera u Medius marketima to potvrđuje: ljubazni i nasmejani trgovci, duh poverenja i uvažavanja se prenose od ljudi na čelu firme do svakog zaposlenog. Medius je domaćinska kuća, u  kojoj se o izloženosti asortimana i urednosti izloga i objekta, snabdevenosti i korisničkom iskustvu kupaca  brine neprekidno i organizovano.  

#InsideRetail 

Kupcima je lako da se opredele za određeni maloprodajni lanac kada osete da su zaposleni u njima posvećeni – od vlasnika do prodavaca. Posvećenost je ono što čini Medius posebnim, i daje  za pravo da se obeleži važan jubilej.  Povodom obeležavanja 30. godišnjice poslovanja angažovani su svi kanali komunikacije, od svečanosti otvaranja novog objekta do brendiranja enterijera i samih zaposlenih – prava omnichannel komunikacija! Majice sa oznakama 30 godina poslovanja“ koje prodavci nose su jednostavan, efektan način da se prenese poruka kompanije.   


 

Saradnja je ključ! 

Recept za uspeh je jednostavan: sa jedne strane je klijent koji zna u kom pravcu želi da vodi svoje poslovanje, a sa druge pružalac usluge koji zna kako da mu u tome pomogne. 

#RetailHarmony 

Duško i njegov tim imaju viziju, znaju šta žele i kako to da realizuju. A proces je dodatno obogaćen dobrom voljom, pozitivnom atmosferom i otvorenošću, što se dešava kada sa obe strane postoje otvorenost i volja da se ideje čuju i razmotre, i zajedno dođe do idealnih rešenja.  


 

Pratite INPUT priče o lokalnim liderima u maloprodaji – jedna od tih priča može biti upravo vaša! Kontaktirajte nas i unapredićemo vaš prodajni prostor.  

Tagovi:


Podeli