TRNAVA PROMET, KRAGUJEVAC

Detalji

  • LOKALNI LIDERI: Input
  • NAZIV PROJEKTA: Trnava Promet DOO
  • LOKACIJA: Kragujevac, Srbija

INPUT LOKALNI LIDERI

 

Trnava Promet d.o.o. je kompanija koja od 1989. stabilno gradi svoju mrežu na teritoriji Kragujevca, Topole i okolnih mesta. Osnovna delatnost je trgovina, koja posluje kroz veleprodaju i 35 maloprodajnih objekata različitih formata. Tu su i poslastičarnice, poljoprivredne apoteke, benzinske stanice, stovarišta građevinskog materijala i agencije za tehnički pregled vozila. Vlasnik Bratislav Lazarčević, je poslodavac za preko 1500 zaposlenih, i čovek koji nosi punu zaslugu za uspeh ove kompanije i progres koji ona donosi.  

Da se poslovanje Trnava Prometa oslanja na porodične i domaćinske vrednosti vidljivo je u svakom aspektu. Izvrstan poslodavac koji brine za svoje zaposlene, radi na njihovom profesionalnom napretku, podržava ih kada postaju roditelji pa je napravio i investicioni poduhvat izgradnje stanova za svoje zaposlene. U životu lokalne zajednice učestvuje podjednako aktivno: svake Nove godine, kompanija napravi poklon za prve tri bebe rođene u novoj godini, podržava sportske i druge događaje, otkupljuje sveće, voće i povrće od lokalnih proizvođača... Ulaganjima i širenjem svog poslovanja na druge delatnosti, Trnava Promet je značajan član zajednice i faktor ekonomskog rasta regiona. 

Input tailor-made rešenje  

Saradnja između Trnava Prometa i Inputa traje godinama, kroz koje je narastao i učvrstio se odnos poverenja i poštovanja. Takve saradnje, zasnovane na dobroj volji i razumevanju, uvek donose izvrsne rezultate koji se postižu bez prevelikih napora, i na obostrano zadovoljstvo. 

Na površini od 600 kvadratnih metara smešteno je 120 metara polica, sa prostorom između rafova širine preko 2 metra, što daje utisak širine, preglednosti i lako kretanje kroz objekat. U naplatnoj zoni smešteno je 6 kasa raspoređenih tako da se obezbedi efikasna naplata i udoban zavretak kupovine, sa barijernim ogradama za optimazciju kretanja kupaca.  

U prostoru marketa nalazi se mini-kancelarija koja funkcioniše kao infopult, pa je uređenje prostora, nameštanje opreme bilo uslovljeno ovim elementom i prilagođeno konkretnom zahtevu klijenta.  

#FunFact 

Od početka postojanja, prodavnice Trnava Prometa obeležavaju elementi u plavoj i beloj boji. Zadati vizuelni identitet INPUT je implementirao tako da oko prepoznatljivosti nema dileme: kolorna paleta primenjena je na delovima opreme i enterijera, od nosača cena, elemenata na policama do namenski pravljenih plavih kasa.  


 

Izazovi & rešenja 

Prostor svake prodavnice donosi novi izazov i prilagođavanje datoj situaciji. U ovom prostoru to je bila visinska razlika, i zid sa policama ispred kojih se nalazi prag. Kako bi konstrukcija bila prilagođena, stubovi su zavareni a cokla povećana sa standardnih 10cm na 20cm. 

#TipsAndTricks 

Značaj dobrog rasporeda polica i osvetljenja oko njih ne mogu se dovoljno naglasiti! Kada se ovi kriterijumi zadovolje, dobija se utisak širine i udobnosti i postiže maksimalna preglednost asortimana. 


 

Utisci sa terena 

Otvorenost i poverenje koje nam je ukazao vlasnik i prijatelj Bratislav Lazarčević, preneto je i na njegove zaposlene, pa je saradnja uvek laka i efikasna. Poslovni odnos zapravo je odnos partnerstva i prijateljstva, koje se obnavlja prilikom svakog zajedničkog projekta.   

#InsideRetail 

Zadovoljni zaposleni znače zadovoljne potrošače. Taj uvid Bratislavu Lazarčeviću doneli su njegovo iskustvo i humanost, pa su zadovoljni zaposleni deo misije Trnava Prometa.  


Saradnja je ključ! 

Domaćinsko poslovanje Trnava Prometa potvrdjuje se rečima: Donosimo inovativna rešenja poštujući tradiciju i identitet naših kupaca i klijenata“. Izvrstan primer modela poslovanja za trgovinske lance u našoj zemlji! 


Pratite INPUT priče o lokalnim liderima u maloprodaji – jedna od tih priča može biti upravo vaša! Kontaktirajte nas i unapredićemo vaš prodajni prostor.  

Tagovi:


Podeli