Rešenja
VULE MARKET DOO, SREMČICA
Detalji
INPUT LOKALNI LIDERI
Priča o Vule marketima je priča o domaćinskom poslovanju, i rastu od prodavnice od svega 20m2 do niza prodajnih objekata koji sa preko 2000m2 prostora, duže od 30 godina snabdevaju potrošače i komšije u Beogradskom naselju Sremčica.
Vrednim radom, pažljivim osluškivanjem potreba svojih sugrađana, vlasnik Vule Trajković je došao do vizije o tome kako želi da vodi svoj posao, okupljajući pritom tim od 80 radnika.
Vule marketi su sjajan primer lokalnog preduzetništva i preuzimanja inicijative u korist zajednice. O tome govore saradnja sa preko 200 domaćih dobavljača, nedavno otvoreni moderni poslovni prostor od 1000m2 u centru Sremčice, ali i svest o kupovnoj moći potrošača, njihovim potrebama, navikama i mogućnostima.
Input tailor-made rešenje
Saradnja INPUT-a i Vule marketa datira iz vremena kada su postojali samo mali Vule objekti. Iskustvo i razumevanje koji su proizišli iz te saradnje doveli su nas do zadovoljstva saradnje na novom, modernom prodajnom prostoru.
Naš projekat za Vule markete obuhvatio je više aspekata opremanja prodajnog prostora:
- Kompletan sistem polica koje su donele bolju organizaciju asortimana i preglednost proizvoda,
- Modularni sistem 3x3 sa policama za alkoholna pića, izveden u dužini od 8m
- Naplatne kase sa proširenim koritom širine 94cm, koje omogućavaju udobniji i brži proces naplate, podižući tako korisničko iskustvo i efikasnost na mestu plaćanja
- Iz naše radionice izašli su i namenski dizajnirani, personalizovani kasa-stalci za organizaciju proizvoda na naplatnim kasama
Za krunu projekta Vule market zajednički je odabrana specijalno dizajnirana INPUT pekara. Već ponosni na osnovni model ove pekare, za Vule market smo istu podigli na novi, personalizovani nivo, i kreirali specijalnu ugaonu pekaru sa više elemenata i dodatnim prostorom za pekarske proizvode. Sopstvena proizvodnja Vule hleba i peciva dobila je idealno rešenje koje čuva svežinu i ističe estetiku tek ispečenih, mirisnih peciva i hleba iz Vule marketa.
#FunFact
Da li ste znali da su studije ponašanja potrošača pokazale da miris svežeg hleba kod ljudi podiže raspoloženje i energiju, čineći ih opuštenijim i otvorenijim za nova iskustva? Imati pekaru u okviru prodavnice ne samo da će vaš ambijent ispuniti atmosferom koja prija ljudima, već će im i uštedeti odlazak na drugu lokaciju radi kupovine hleba.
Izazovi & rešenja
Izazov ne bi bio to što jeste da je u pitanju redovna, svakodnevna situacija. Za INPUT, u ovoj saradnji izazov je bilo upravo to: obezbediti redovno, nesmetano funkcionisanje i svakodnevno poslovanje u uslovima uređivanja prostora, u svakoj fazi!
Prva faza projekta obuhvatila je sređivanje dela objekta dok je u drugom delu prodaja uobičajeno tekla, da bi u narednoj fazi bio srušen pregradni zid, prostor proširen i sve integrisano u savremeni, jedinstveni funkcionalni dizajn. I sve to, dok su kupci obavljali svoje kupovine bez ikakve smetnje!
Ovakav način rada od INPUT-a je zahtevao pažljivo planiranje i striktno sprovođenje faza posla uz imperativ da se svakodnevno poslovanje ne ometa, i podrazumevajuće rešenje fukncionalnog i modernog maloprodajnog prostora.
#TipsAndTricks
Kada okolnosti nalažu da se renoviranje prostora sprovede u fazama, ključ je u pažljivom planiranju i fleksibilnosti. Savetujemo:
- Radove sprovodite u intervalima dana kada je prodaja smanjena
- Kreirajte privremeni plan prodavnice
- Vodite računa o bezbednosti i čistoći
- Usmerite komunikaciju na potrošače u prelaznom periodu, kroz marketing aktivnosti i prodavce
Utisci sa terena
I naš aktuelni zadatak, kao i prethodno znanje o Vule marketima, utvrdili su uverenje da su u pitanju kompanija i vlasnik sa visokom reputacijom. Radi se o reputaciji ozbiljnog, domaćinskog čoveka i sistema, duboko ukorenjenih u lokalnu zajednicu, čija volja da se unapredi poslovanje rezultiraju benefitima i za kompaniju i za potrošače.
Saradnja je ključ!
Recept za uspeh je jednostavan: sa jedne strane je klijent koji zna u kom pravcu želi da vodi svoje poslovanje, a sa druge pružalac usluge koji zna kako da mu u tome pomogne.
#RetailHarmony
Obezbediti prijatnu kupovinu i ne remetiti iskustvo kupovine je osnovni zahtev u opremanju maloprodajnih prostora. U slučaju Vule marketa, i okolnostima renoviranja u dve faze u kojima je jedan deo marketa uvek bio operativan, značaj ovog zahteva se svakodnevno dokazivao na licu mesta. Da bi svaki kupac Vule marketa bio uslužen, svaki artikl izložen u urednom i prijatnom prostoru, a tok kupovine besprekorno sproveden čak i u vanrednim uslovima – to je moguće samo kada partneri u projektu sarađuju u interesu kupaca.
Pratite INPUT priče o lokalnim liderima u maloprodaji – jedna od tih priča može biti upravo vaša! Kontaktirajte nas i unapredićemo vaš prodajni prostor.