Rešenja
STYLINE DOO, POŽAREVAC
Detalji
INPUT LOKALNI LIDERI
Kako Požarevačka trgovinska inicijativa beleži uspehe i raste
U svakom eko sistemu maloprodaje dinamika i progres nastaju kroz odnos između različitih formata trgovina i specifičnosti koje oni unose u igru. I dok veliki maloprodajni lanci i brendovi dostižu veliki udeo prisustva i nivo prepoznatosti, poseban i ništa manje važan deo ovog sveta čine manji, lokalno čvrsto ukorenjeni maloprodajni formati. Oni svoj identitet grade na svojoj geografskoj pripadnosti i čvrstoj vezi sa zajednicom u kojoj posluju.
Takav je slučaj sa lancem Styline iz Požarevca. Nastao 1995 godine, ovaj lanac je vrednim radom i jasnom vizijom formirao mrežu maloprodajnih objekata u gradu i njegovoj okolini, da bi 2015. godine otvorio svoju najveću prodavnicu od 350m2. Danas, ova firma ima 160 zaposlenih, 20 marketa na teritoriji Braničevskog okruga i opštine Majdanpek, i čini deo DTL, Domaćeg trgovinskog lanca. A tu je i pažljivo građena reputacija uglednog, pouzdanog i dobronamernog komšije koji kroz slogan kompanije poručuje Tu smo, odmah u komšiluku. Styline je aktivni učesnik u životu lokalne zajednice kroz projekte i sponzorstva, i to ga čini važnim za život građana Požarevca.
I sve ovo zahvaljujući vlasniku Željku Kranjčeviću, čija se poslovna etika i namera da potrošačima obezbedi najbolju moguću uslugu osećaju se na svakom koraku.
Input tailor-made rešenje
Pored layouta prodavnice, namenske grafike za primenu u enterijeru, kasa i ostrva za voće, u objektima Styline osvanule su personalizovane police za zdravu hranu i za hleb i pekarske proizvode.
#FunFact
Rešenja polica i sistema kojima se izdvaja zdrava hrana su postala deo globalnih trendova u maloprodaji. Ova rešenja u najvećem broju slučajeva imaju sopstvenu estetiku koja ih razlikuje od ostatka opreme.
Izazovi & rešenja
U svakom projektu, tokom razrade i upoznavanjem klijenta, osvane i po neki detalj koji nije bio deo inicijalnog plana, već je rezultat inspiracije i želje da se postigne maksimum iskorišćenosti, preglednosti i lepote.
U Styline to je gondola za higijenu i kozmetiku. Njena dimenzija uslovljena je zahtevom za što lakše kretanje kroz prostor, što je rešeno tako što je postavljena polica čiji su elementi duboki 30 cm.
#TipsAndTricks
Prilikom dizajniranja prodavnice, ne bojte se da eksperimentišete sa dubinom polica i rasporedom. Manje police mogu omogućiti bolji protok kupaca i bolju preglednost proizvoda uz optimalan lager.
Utisci sa terena
Svako od zaposlenih Styline je domaćin radnje, i uzoran komšija. Ovde su saveti i razgovor sa kupcima deo dinamike, a pomoć pri pakovanju na kasi prijateljski gest koji čini da se osećaju dobro i požele da se vrate. Ne štede se ni osmesi, ni dobra volja, ni energija kojom se radnje sređuju a rafovi dopunjavaju za svakog narednog kupca.
#InsideRetail
Unutar maloprodaje, ključne razlike se ogledaju u pristupu prema kupcima. Dok veći supermarketi i hipermarketi često nude brzu i efikasnu uslugu, manji lokalni marketi se fokusiraju na personalizovano iskustvo. U manjim radnjama, ljubazno pozdravljanje i pomoć pri pakovanju čine kupovinu prijatnijom. Te male pažnje čine razliku i čine da se kupci osećaju dobrodošlo i cenjeno.
Saradnja je ključ!
Projektu Styline prišli smo polazeći od premise dobrog, otvorenog i proaktivnog komšijskog marketa koji brine o svojim kupcima. Bilo nam je jasno da je deo našeg zadatka da zadržimo taj duh i da tako podržimo reputaciju klijenta. Kada se u pravo vreme na pravom mestu sretnu jasne ideje, načini da se one realizuju i dobra volja da se postigne dobar rezultat – taj zadatak nije težak.
#RetailHarmony
Zajedničkim trudom i jasnom vizijom, Styline i Input su kreirali prostor koji savršeno odražava duh lokalne zajednice. Saradnja i međusobno poverenje omogućili su realizaciju svake ideje.Kada se udruže strast prema poslu i posvećenost detaljima, rezultati su uvek impresivni.
Pratite INPUT priče o lokalnim liderima u maloprodaji – jedna od tih priča može biti upravo vaša! Kontaktirajte nas i unapredićemo vaš prodajni prostor.