ZAM DOO, INĐIJA

Detalji

  • LOKALNI LIDERI: Input
  • NAZIV PROJEKTA: ZAM DOO
  • LOKACIJA: Inđija, Srbija

INPUT LOKALNI LIDERI

 

ŽUTI MARKETI: PROFESIONALNOST I PRIJATELJSTVO 

U svakom eko sistemu maloprodaje progres nastaje kroz odnos između različitih formata trgovina i specifičnosti koje oni unose u igru. Pored velikih brendova i lanaca, poseban deo ovog sveta čine manji, lokalno čvrsto ukorenjeni maloprodajni formati. Oni svoj identitet grade na svojoj geografskoj pripadnosti i čvrstoj vezi sa zajednicom u kojoj posluju.  

Izvrstan primer: trgovinski lanac ZAM iz Inđije. Naš partner, prijatelj, dragi klijent sa kojim rastemo, i kome pomažemo da raste.  

Poznatiji kao Žuti marketi, ZAM posluje od 1989. godine. Lanac ima 21 market, sa gotovo 300  zaposlenih, i sloganom Kupujmo domaće, u domaćim marketima. ZAM je član Domaćeg Trgovačkog Lanca DTL, konkurentan na tržištu Srema sa stabilnim rastom i povećanjem neto prihoda. Vlasnik Zdravko Mrđa postavio je na zdrave osnove firmu kojom se danas porodično upravlja 

 

Input tailor-made rešenje  

Saradnja INPUT-a i ZAM-a ima istoriju: imali smo privilegiju da podržimo širenje ZAM mreže i da doprinesemo transformaciji malih trgovina u veće markete. Kako smo to radili?

Tako što smo se prvo dobro upoznali, što nam je omogućilo da pažljivo planiramo i implementiramo polične sisteme, ostrva za voće i kasa pultove. Obezbedili smo i potrošačke korpe i kolica, čime smo unapredili iskustvo kupovine.  

Pored toga, razvili smo specifična custom-made rešenja za parazit police i drvene obloge polica za hleb, osiguravajući da svaki aspekt bude prilagođen potrebama tržišta. 

#FunFact 

Grad Inđija odavno nosi titulu jednog od privredno najrazvijenijih u zemlji. Na površini od oko 50km2 na kojoj se grad rasprostire, smestilo se 17 žutih ZAM marketa. Čvrsto ukorenjeni deo lokalne ekonomije Inđije, oni uživaju poverenje i privrženost kupaca. Takav odnos trgovine postižu samo negujući bizak odnos sa lokalnom zajednicom i dokazanim kvalitetom usluge.    


 

Izazovi & rešenja 

INPUT je započeo partnerstvo sa ZAM marketima kroz adaptacije objekata i projektovanje personalizovanih rešenja prema potrebama svakog prostora. U našem poslednjem projektu za ZAM, koji je nedavno otvoren u Inđiji, dostavili smo kasa pultove sa koritom dužim 20 cm od prethodnih rešenja. Ovu prilagodbu je inicirao ZAM, prepoznajući potrebu za lakšim manevrisanjem proizvoda. Sa novim dimenzijama, trakom od 1.55 m i koritom od 94 cm, značajno smo poboljšali korisničko iskustvo. 

Renoviranje malih marketa i sveobuhvatna rešenja za veće markete učvrstili su našu saradnju i stvorili odnos poverenja. Svojom inovativnošću i otvorenošću za nove tehnologije, ZAM je dokazao posvećenost razvoju, a uvođenjem INPUT digital signage sistema ekrana dodatno je unapredio komunikaciju i interakciju sa potrošačima. 

#TipsAndTricks 

U retailu praćenje trendova predstavlja uslov za napredovanje, privlačenje kupaca i stvaranje lojalne baza potrošača. Digital signage je jedna od digitalnih usluga koja unapređuje korisničko iskustvo kupca, što maloprodaji donosi prednost u odnosu na konkurente.  


 

Utisci sa terena 

ZAM je prava lokalna, komšijska trgovina – u najboljem smislu reči. Braća Nikola, Nemanja i Petar Mrđa su uspeli da izgrade reputaciju inovativnih, otvorenih preduzetnika sa kojima je saradnja laka, produktivna i u interesu lokalne zajednice. 

Radom i jasnom vizijom Nikola, Nemanja i Petar postigli su da Žuti marketi budu prepoznatljivi i da žuta boja u njihovom kraju asocira na ZAM prodavnice. Objekti se izdvajaju modernim rešenjima i brendingom, a pažnja koja se posvećuje detaljima vidiljiva je na svakom koraku. Kako dolikuje lokalnim  marketima, ovde je komunikacija prisna, dobronamerna i sugeriše da se kupci i trgovci dobro poznaju. Zaposleni u ZAM-u prepoznaju se po crveno-žutim uniformama i po odnosu dobre volje i predusretljivosti.  

#InsideRetail 

Formula u kojoj se profesionalan odnos i konstatnan kvalitet kombinuju sa duboko personalizovanim odnosom sa kupcima nepogrešivo radi u korist ZAM marketa. Uspeh lokalnih trgovina suštinski je određen upravo ovom kombinacijom: lični odnos i svakodnevnu komunikaciju sa kupcima ništa ne može da zameni.  


 

Saradnja je ključ! 

Gledati kako trgovinski lanac raste, menja se i prilagođava zahtevima novih vremena za nas je privilegija, a biti deo tog razvoja razlog za ponos. Godine zajedničkog rada donele su i lakoću saranje, u kojoj se partneri uvažavaju, saveti slušaju i novi trendovi primenjuju sa punim poverenjem.  

#RetailHarmony 

Dobro poznavanje situacije na terenu, potreba klijenata i ekspertiza da se donese funkcionalno rešenje prilagođeno konkretnom maloprodavcu i njegovim kupcima su principi na kojima se kreiraju uspešna partnerstva. Samo takva partnerstva stvaraju klijente koji će slušati savete i imati poverenja pri uređenju i unapređivanju svojih trgovina.  


 

Pratite INPUT priče o lokalnim liderima u maloprodaji – jedna od tih priča može biti upravo vaša! Kontaktirajte nas i unapredićemo vaš prodajni prostor.  

Tagovi:


Podeli