Rešenja
ANYA HINDMARCH VILLAGE
Detalji
Anya Hindmarch Village u londonskoj četvrti Belgravija je posebna vrsta razigranog, kreativnog brend iskustva, i donosi hibridni koncept koji kombinuje elemente robne kuće i tržnog centra na otvorenom prostoru.
Pored Anjine originalne prodavnice Bespoke, koja nudi ručno izrađene torbe i aksesoar, naknadno su otvorene četiri potpuno nove prodavnice, koje skupa čine trgovinsko selo. A tu je i lokalna oglasna tabla koja efektno podržava duh zajednice i služi kao platforma za deljene infomacija, oglašavanje i interakcije sa lokalnom zajednicom.
Plastic store prodavnica je posvećena preradi plastike i konceptu održivosti, a Labelled se bavi umetnošću organizacije i nudi najprodavaniju Labelled kolekciju brenda Hindmarch.
Anya kafe je šarmantna poslastičarnica sa prostorom za sedenje napolju.
I na kraju, Village Hall je stalna pop-up prodavnica koja sezonski menja koncept: na početku je bila frizerski salon, prošlog leta je bila prodavnica sa namirnicama, a za a Božić 2021. godine bila je preobražena u pećinu Deda Mraza!
Izvor: Matthew Brown, https://echochamber.com/
Autor teksta i kreator koncepta Retail safari, Metju Braun je vlasnik i osnivač kreativne retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona, koja prati inovacije na svetskim ritejl tržištima i evoluciju potrošačkih trendova, savetuje klijente, ukazuje na najbolje prakse u korisničkom iskustvu, dizajnu prodavnica i inovativnim tehnologijama. On putuje svetom i posmatra trgovački sektor u potrazi za inovacijama u maloprodaji i promenama koje nagoveštavaju zaokrete u industriji.
Echochamber donosi najbolje globalne prakse i kreativne uvide u klijente iz svih ritejl sektora, kako bi im pomogao da unaprede svoje poslovanje i prepoznaju najbolje prakse, koristeći narastajuće globalne potrošačke i maloprodajne trendove.