Rešenja
CENSUUM, COPENHAGEN
Detalji
Dok je pandemija ubrzavala propast srednjeg ranga maloprodajnih objekata, iz pepela se rodila nova vrsta maloprodaje sa specifičnom misijom, nudeći nove prostore za kupovinu, podržane ekspertskim znanjima I jedinstvenom kreativnošću.
Censum se pozicionira kao ‘’robna kuća budućnosti’’ koja promoviše i podržava društveno odgovorne brendove iz oblasti hrane, mode i proizvoda za kuću. Radi se o novim brendovima koji žele da se probiju i nađu svoje mesto na tržištu.
Idejni projekat danskih preduzetnka Diona Guldbjerga i Dennisa Eriksena sada ima dve nove Censuum prodavnice u Kopenhagenu, koje kombinuju besprekoran industrijski danski dizajn sa kreativnim rešenjima za izlaganje proizvoda i inovativnim, internaktivnim pričama o proizvodima.
Svaki od izloženih brendova mora biti društveno odgovoran i ići preko pitanja opšte ekološke održivosti ka širim etičkim pitanjima.
Izvor: Matthew Brown, https://echochamber.com/
Autor teksta i kreator koncepta Retail safari, Metju Braun je vlasnik i osnivač kreativne retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona, koja prati inovacije na svetskim ritejl tržištima i evoluciju potrošačkih trendova, savetuje klijente, ukazuje na najbolje prakse u korisničkom iskustvu, dizajnu prodavnica i inovativnim tehnologijama. On putuje svetom i posmatra trgovački sektor u potrazi za inovacijama u maloprodaji i promenama koje nagoveštavaju zaokrete u industriji.
Echochamber donosi najbolje globalne prakse i kreativne uvide u klijente iz svih ritejl sektora, kako bi im pomogao da unaprede svoje poslovanje i prepoznaju najbolje prakse, koristeći narastajuće globalne potrošačke i maloprodajne trendove.