NOVOGODIŠNJA ŠETNJA KROZ BEOGRADSKE MALOPRODAJE

Detalji

  • RETAIL SAFARI: Input
  • NAZIV PROJEKTA: Novogodišnja postavka: Casa Bianca, Emmezeta, Lesnina, Ikea, Crafter
  • LOKACIJA: Beograd, Srbija

Sezonske postavke su uvek poseban izazov za maloprodaje – kako privući pažnju kupaca i dočarati prazničnu atmosferu koja inspiriše na kupovinu? Nakon što smo podelili Input rešenja za novogodišnje uređenje maloprodajnih objekata, prošetali smo Beogradom i zavirili u nekoliko radnji da vidimo kako su lokalni trgovci odgovorili na ovaj zadatak. Rezultati? Kreativnost na delu, maštovita rešenja i pravi praznični duh!

Pođite sa nama u retail safari kroz novogodišnje beogradske trgovine! 

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

 

Casa Bianca 

U svom prepoznatljivom maniru, Casa Bianca je prostor prodavnice transformisala u pravu novogodišnju bajku. Svaki detalj je pažljivo promišljen, a sitni proizvodi poput šoljica, čajnika i escajga postali su ukras na novogodišnjim jelkama, i toplog prazničnog ambijenta. Maštovito, toplo rešenje koncipirano je tako da podražava dnevnu sobu u prostoru prodavnice. Ovaj efekat se nekoliko puta ponavlja kroz radnju, pojačavajući efekat raskoši i harmoničnosti. 


Emmezeta 

Široki, otvoreni, moderni enterijer Emmezeta prodavnice za period praznika upotpunjen je toplim, pomalo nostalgičnim i rustičnim strukturama postavljenim na industrijske palete. Skromni, pristupačni element, drvena paleta, postao je osnova za maštovite praznične kornere. Efektno konstruisane police od paleta dale su rešenje koje je poslužilo za jedno sasvim drugačije, kreativno razmišljanje o novogodišnjem izlaganju. Izvrstan primer out of the box razmišljanja na zadatu temu! 


Lesnina  

Atmosfera novogodišnjih praznika u Lesninu je uvedena kroz veći broj punktova smeštenih u standardni asortiman. Kupovina u Lesnini u ovom periodu nesumnjivo će biti uslovljena i slikovitim primerima uklapanja proizvoda iz ponude u praznični ambijent. Masivne kompozicije novogodišnjih proizvoda, dodatno naglašene krupnim ukrasima koji vise sa tavanice inspirisaće kupce da u svoje domove unesu duh praznika.  


Ikea 

Ikea je svoje kupce širom sveta navikla na kreativno posmatranje svakodnevnih proizvoda, koje se vešto uklapaju u kampanje i taktičke akcije ovog lanca. Ovom prilikom, zvezda programa su – garnišne i čiviluci! Ovi jednostavni, svima potrebni proizvodi kreativnim pristupom autora transformisani su u strukture za izlaganje kugli, zvezdica, lampi i ukrasa. Showroom na spratu u potpunosti je prilagođen i donosi iskustveni, look-and-feel prikaz proizvoda, sa dekoracijama koje odišu prazničnom atmosferom, a kakve će kupci zasigurno poželeti u svojim domovima. 


Crafter 

Evo i primera kako novogodišnja dekoracija izgleda u režiji DIY maloprodavca. 

U prostoru koji standardno odiše estetikom DIY trgovinske niše, kupce u prazničnom periodu dočekuju kompozicije novogodišnjih jelki, aranžiranih tako da asociraju na šumu. Grupisani proizvodi sa prazničnim motivima, okupljeni oko centralno pozicioniranog prazničnog drveta inspirisaće ljubitelje uradi sam pristupa da svoje domove urede u duhu praznika.  


Pepco 

Pepco je odlučio da ovogodišnju prazničnu čaroliju učini jednostavnijom, ali i inspirativnom za svoje kupce. Njihov jedinstveni pristup ogleda se u pažljivo osmišljenim sekcijama koje grupišu novogodišnje ukrase po bojama. Ovaj koncept ne samo da olakšava izbor već i podstiče kreativnost – zamislite kako lako možete osmisliti savršen dekor uz razmišljanje poput: "Ako uzmem ove roze kugle, ova elegantna roze mašna bi se savršeno uklopila!" Osim praktičnosti, ovaj vizuelno privlačan način izlaganja stvara savršenu prazničnu atmosferu i inspiriše kupce da sa lakoćom pronađu dekoraciju koja će uneti duh praznika u njihove domove. 

Tagovi:


Podeli