RETAIL SAFARI U ZARI

Detalji

  • RETAIL SAFARI: Input
  • NAZIV PROJEKTA: Zara
  • LOKACIJA: Beograd, Srbija

Zara u Ušću: Spoj elegancije, inovacija i svetskog šika

Od početka svog postojanja, globalni modni brend Zara postavlja sopstvena pravila igre – kako u modi, tako i u maloprodaji. Svaka nova radnja širom sveta dodatno potvrđuje vrednosti brenda i pomera granice, a najnovija prodavnica u beogradskom tržnom centru Ušće nije izuzetak.

I u ovom slučaju, ne radi se samo o modi, oko koje gravitira brend i interes njegovih posvećenika, već i o načinu da se prodajni prostor projektuje, organizuje, uredi i opremi tako da jasno šalje poruke o vrednostima brenda i efikasno komunicira sa potrošačima.

Prodajni prostor kao brend poruka

Nova Zara donosi sa sobom više prostora, svetlosti i jasno definisane sektore, omogućavajući lakše snalaženje i bolje iskustvo kupovine. Enterijer odiše elegancijom i jednostavnošću, sa širokim prostorima u kojima modni komadi dolaze do izražaja. Drveni nameštaj i neutralne boje u savršenom su skladu sa najnovijim kolekcijama, pružajući osećaj svetskog šika i glamura.

Kupac se ovde spontano poziva u istraživanje, bez osećaja gužve ili prenatrpanosti proizvodima. Faktor ravnoteže i topline u prostoru su upravo odevni i modni artikli, koji kolorom i teksturama, kao i besprekornim izlaganjem na elegantnim gondolama, podstiču kupca i dopunjavaju vizuelni efekat.

Prostor na dva sprata, u kojima su smeštena odeljenja za žene, decu i muškarce, planiran je tako da je kretanje kupca intuitivno i stimulišuće za istraživanje asortimana.

Zara je više od prodavnice – ona je iskustvo

Osećate se kao deo najnovijih modnih trendova, gde uvek možete pronaći komad koji se savršeno uklapa u vašu zamišljenu kombinaciju. Zara uspeva da spoji pristupačnost sa ekskluzivnošću, pružajući poslednji krik mode koji možete priuštiti.

Ali Zara ide korak dalje – tehnologija podržava ovu modnu priču. Veliki komercijalni ekrani nalik bioskopskom platnu prikazuju najnovije kolekcije, a QR kodovi na pultovima omogućavaju da ocenite svoje iskustvo kupovine. Brend je posvećen svakom kupcu, pa vam direktno traži mišljenje o tome kako mogu dodatno unaprediti vašu posetu. Tu je i inovativna zona samouslužnih kasa, podeljena na kase za kartična plaćanja i one koje prihvataju i gotovinu. Sistem je jednostavan – ubacite komad odeće u boks, koji ga automatski prepozna i skenira, dok je vaša jedina obaveza da potvrdite kupovinu. Bez dugog čekanja u redu i kalkulisanja da li je manja gužva u redu na spratu ili u prizemlju.

Ekološki trendovi i održivost u Zari

Dodatno, Zara u Ušću uvodi i dva zanimljiva ekološka elementa – boks za reciklažu stare odeće, kao i reciklomat za karton i papir, pod sloganom #joinlife, podsećajući kupce na važnost održive mode i brige o okolini.

Uređenjem prostora u TC Ušće Zara se još jednom pozicionira kao trendseter koji svetske trendove donosi na naše prostore – u modi, kao i u ritejlu. Domaći kupac ovde dobija priliku da, prihvatajući promene i novitete pri kupovini iskusi korisničko iskustvo kakvo dobijaju potrošači u najrazvijenijim delovima sveta.

Nova Zara prodavnica u Ušću još jednom pokazuje da brend ne prati samo modne trendove, već aktivno učestvuje u oblikovanju budućnosti maloprodaje. Ova prodavnica nije samo trenutni hit – ona je model za budućnost, spoj mode, tehnologije i održivosti.

A kada smo kod pravaca i trendova, možemo očekivati da će i u domaće Zara prodavnice uskoro stići usluge prodaje, popravke i doniranja polovne odeće. Ciklična i održiva moda trenutno su najaktuelnije svetske teme, i nestrpljivi smo da vidimo kako će se ovaj trend, kroz inovacije u uređenju prostora, useliti i kod nas.

Tagovi:


Podeli