Rešenja
SILPO DIZAJN SUPERMARKETI, UKRAJINA
Detalji
U svetu dosadnih, serijskih rešenja za uređenje prodavnica, Silpo se sa svojim rešenjima koja oživljavaju kulturne fenomene i bajke izdvaja kao simbol kreativnosti.
I dok Ukrajina puni svetske vesti iz poznatih nesrećnih razloga, Ukrajinska maloprodaja i supermarketi su među najinovativnijim u svetu.
Silpo je premium format u vlasništvu Fozzy Grupe, najvećeg prehrambenog lanca sa 230 prodavnice, među kojima je više od 90 jedinstvenih autorski dizajniranih supermarketa, svaki sa potpuno drugačijom temom i dizajnom.
Silpo je otvarao dizajnerske prodavnice i tokom pandemije, sa više od 30 novih koncepata od 2019. godine.
Teme uključuju Američki dajner, eru stimpanka, cirkus i ekstremne planinske sportive – koji promovišu spoljne aktivnosti na Karpatima.
Kakav fantastični portfolio kreativnosti donosi dizajn tim grupe Silpo!
Izvor: Matthew Brown, https://echochamber.com/
Autor teksta i kreator koncepta Retail safari, Metju Braun je vlasnik i osnivač kreativne retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona, koja prati inovacije na svetskim ritejl tržištima i evoluciju potrošačkih trendova, savetuje klijente, ukazuje na najbolje prakse u korisničkom iskustvu, dizajnu prodavnica i inovativnim tehnologijama. On putuje svetom i posmatra trgovački sektor u potrazi za inovacijama u maloprodaji i promenama koje nagoveštavaju zaokrete u industriji.
Echochamber donosi najbolje globalne prakse i kreativne uvide u klijente iz svih ritejl sektora, kako bi im pomogao da unaprede svoje poslovanje i prepoznaju najbolje prakse, koristeći narastajuće globalne potrošačke i maloprodajne trendove.