SILPO DIZAJN SUPERMARKETI, UKRAJINA 

Detalji

  • RETAIL SAFARI: Metju Braun
  • NAZIV PROJEKTA: Silpo, Fozzy Group
  • LOKACIJA: Ukrajina
  • DATUM: 18.05.2023.

U svetu dosadnih, serijskih rešenja za uređenje prodavnica, Silpo se sa svojim rešenjima koja oživljavaju kulturne fenomene i bajke izdvaja kao simbol kreativnosti. 

I dok Ukrajina puni svetske vesti iz poznatih nesrećnih razloga, Ukrajinska maloprodaja i supermarketi su među najinovativnijim u svetu.  

Silpo je premium format u vlasništvu Fozzy Grupe,  najvećeg prehrambenog lanca sa 230 prodavnice, među kojima je više od 90 jedinstvenih  autorski dizajniranih supermarketa, svaki sa potpuno drugačijom temom i dizajnom.  

Silpo je otvarao dizajnerske prodavnice i tokom pandemije, sa više od 30 novih koncepata od 2019. godine.  

Teme uključuju Američki dajner, eru stimpanka, cirkus i ekstremne planinske sportive – koji  promovišu spoljne aktivnosti na Karpatima.  

Kakav fantastični portfolio kreativnosti donosi dizajn tim grupe Silpo! 

Izvor: Matthew Brown, https://echochamber.com/  

Autor teksta i kreator koncepta Retail safari, Metju Braun je vlasnik i osnivač kreativne retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona, koja prati inovacije na svetskim ritejl tržištima i evoluciju potrošačkih trendova, savetuje klijente, ukazuje na najbolje prakse u korisničkom iskustvu, dizajnu prodavnica i inovativnim tehnologijama. On putuje svetom i posmatra trgovački sektor u potrazi za inovacijama u maloprodaji i promenama koje nagoveštavaju zaokrete u industriji.  

Echochamber donosi najbolje globalne prakse i kreativne uvide u klijente iz svih ritejl sektora, kako bi im pomogao da unaprede svoje poslovanje i prepoznaju najbolje prakse, koristeći narastajuće globalne potrošačke i maloprodajne trendove.  

 


Podeli