Rešenja
TRŽNI CENTAR MALL OF NETHERLANDS, HAG, HOLANDIJA
Detalji
Mall of the Netherlands ne sadrži velike robne kuće niti prodavnice. Umesto toga, ovde se koristi inovativan, održiv pristup koji učvršćuje veze sa lokalnom zajednicom.
Pored izvanrednog dizajna prodavnica i centralnog dela, u samom centru koncepta ovde je hrana. Uključujući supermarkete Albert Heijn XL i Jumbo kao ključne prodavnice, Eet Theatre je spektakularni food court koji okuplja najbolje brendove ulične hrane u Holandiji. Posebno se izdvaja Fresh - cela četvrt nezavisnih prodavnica hrane koji uz tradicionalnu prodaju prehrambenih proizvoda nude i ugostiteljske usluge.
Posebnu inovaciju predstavlja Galerija - četvrt sa pop-up prodavnicama otvorenog dizajna, koja potpuno izlazi iz uobičajenih predstava o tome šta je i kako treba da izgleda tržni centar.
Izvor: Matthew Brown, https://echochamber.com/
Autor teksta i kreator koncepta Retail safari, Metju Braun je vlasnik i osnivač kreativne retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona, koja prati inovacije na svetskim ritejl tržištima i evoluciju potrošačkih trendova, savetuje klijente, ukazuje na najbolje prakse u korisničkom iskustvu, dizajnu prodavnica i inovativnim tehnologijama. On putuje svetom i posmatra trgovački sektor u potrazi za inovacijama u maloprodaji i promenama koje nagoveštavaju zaokrete u industriji.
Echochamber donosi najbolje globalne prakse i kreativne uvide u klijente iz svih ritejl sektora, kako bi im pomogao da unaprede svoje poslovanje i prepoznaju najbolje prakse, koristeći narastajuće globalne potrošačke i maloprodajne trendove.