TRŽNI CENTAR MALL OF NETHERLANDS, HAG, HOLANDIJA

Detalji

  • RETAIL SAFARI: Metju Braun
  • NAZIV PROJEKTA: Mall of Netherlands
  • LOKACIJA: Nizozemska
  • DATUM: 12.09.2023.

Mall of the Netherlands ne sadrži velike robne kuće niti prodavnice. Umesto toga, ovde se koristi inovativan, održiv pristup koji učvršćuje veze sa lokalnom zajednicom. 

Pored izvanrednog dizajna prodavnica i centralnog dela, u samom centru koncepta ovde je hrana. Uključujući supermarkete Albert Heijn XL i Jumbo kao ključne prodavnice, Eet Theatre je spektakularni food court koji okuplja najbolje brendove ulične hrane u Holandiji. Posebno se izdvaja Fresh - cela četvrt nezavisnih prodavnica hrane koji uz tradicionalnu prodaju prehrambenih proizvoda nude i ugostiteljske usluge. 

Posebnu inovaciju predstavlja Galerija - četvrt sa pop-up prodavnicama otvorenog dizajna, koja potpuno izlazi iz uobičajenih predstava o tome šta je i kako treba da izgleda tržni centar. 

Izvor: Matthew Brown, https://echochamber.com/  

Autor teksta i kreator koncepta Retail safari, Metju Braun je vlasnik i osnivač kreativne retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona, koja prati inovacije na svetskim ritejl tržištima i evoluciju potrošačkih trendova, savetuje klijente, ukazuje na najbolje prakse u korisničkom iskustvu, dizajnu prodavnica i inovativnim tehnologijama. On putuje svetom i posmatra trgovački sektor u potrazi za inovacijama u maloprodaji i promenama koje nagoveštavaju zaokrete u industriji.  

Echochamber donosi najbolje globalne prakse i kreativne uvide u klijente iz svih ritejl sektora, kako bi im pomogao da unaprede svoje poslovanje i prepoznaju najbolje prakse, koristeći narastajuće globalne potrošačke i maloprodajne trendove.

Tagovi:


Podeli