Rešenja
LOOK & FEEL: KAKO DA KUPCI ZAVOLE VAŠ PROSTOR
Detalji
Odgovor leži u promišljenoj upotrebi look & feel principa
Prodavnice nisu samo mesta gde kupujemo stvari. U toku kupovine, na podsvesnom nivou ljudi reaguju na ambijente, stvaraju utiske, procesuiraju opažaje i osećaje o udobnosti i prijatnosti ili nečemu što im smeta, i stiču percepciju o prostorima i trgovinama koje manje ili više vole.
Taj pristup se u našoj industriji zove look & feel, i mi mu posvećujemo posebnu pažnju. O njemu razmišljamo kada stvaramo dizajnerske elemente, rasporede, dekoracije i atmosferu.
U okviru look & feel principa zapravo stvaramo vizuelne i senzorne aspekte koji utiču na to kako kupci doživljavaju prodavnicu i kakvo iskustvo dobijaju u njoj. Kakve su boje? Svetla, materijali, teksture, estetika? Kakva se muzika čuje, šta se još vidi, kako miriše?
Jer iskustvo dobre pekare, sa sjajnim pecivima i hlebovima, i sa prepoznatljivim entrijerom koji odlikuju udobnost i prijemčivost, podrazumeva i tu toplu, mirisnu kafu koju će kupac poneti sa sobom, i tako kompletirati svoj doručak, užinu ili obrok!
Kako smo to uradili?
Pažljivo smo proučili vizuelni identitet LULU pekare, i u potpunosti mu se prilagodili. Na taj način smo ostali na tragu emocija koje LULU želi da kreira kod svojih kupaca. Rustični dizajn budi asocijacije na toplinu doma, elementi od pohabanog drveta u kombinaciji sa površinama tirkizne boje posećaju na stare kuhinje naših baka.
Sledeći senzorni element je miris. U dobroj pekari, miris hleba, peciva, vanile i začina se podrazumev. A mi smo odatle nastavili i otišli korak dalje - kreirali smo LULU to go Coffee korner.
Izgledom i funkcionalnošću LULU coffee korner se uklapa u postojeću estetiku, i na svakom planu doprinosi osećaju domaćeg, udobnog i prijatnog. Baš kao i kod kuće, i ovde je kafa na dohvat ruke, na poziciji koja ne zahteva dodatne akcije, korake i rad, već je spremna da upotpuni naše dane i doprinese našim jutrima.
Svratite do LULU pekare u Beogradu na vodi: počastite se pecivom, popijte kaficu…i razmislite o tome kako bi look & feel princip mogao da se primeni u vašoj maloprodaji. Potom nam se javite – razradićemo i realizovati vašu ideju, pomoći da vaši kupci zavole vaš prostor i time doprineti uspešnosti vaše trgovine!